Z dużym prawdopodobieństwem coś sprzedajesz – niezależnie od tego, czy to produkt, czy usługa. Zachodzisz w głowę, jak skutecznie zarządzać procesem sprzedaży i skąd wziąć kolejnych klientów (i to najlepiej bezkosztowo)? Jak przekonać aktualnych do zakupu Twojej nowej oferty? Jak przyjmą oni informację o wysokości cen? Pokażę Ci techniki i sposoby prowadzenia rozmowy z klientami, aby temat ceny nie stał się głównym obszarem decyzyjnym nabywcy. Będziesz miał/a też okazję poćwiczyć zdobytą wiedzę w praktycznych scenkach.

I to wszystko i wiele innych wskazówek znajdziesz na jednodniowym szkoleniu, gdzie jako praktyk z ponad 20 letnim doświadczeniem przedstawię Ci tę wiedzę w łatwo przyswajalnej pigułce. Zapraszam Cię. Do zobaczenia. Barbara Świetlik – Wieczorek (prowadząca szkolenie)

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej prowadzone przez Fundację Pomocy Wzajemnej Barka ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. Sprzedaż i negocjacje.

Szkolenie przeznaczone jest dla podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych mających siedzibę na terenie subregionu poznańskiego (m. Poznań, powiaty: poznański, obornicki, szamotulski, śremski, średzki).

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o jego ukończeniu.

Szkolenie odbędzie w siedzibie Fundacji Pomocy Wzajemnej Barka w Poznaniu, 29 marca br. (wtorek) w godzinach 9:00 – 16:15.

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Bardzo proszę o potwierdzenie zainteresowania udziałem w szkoleniu w ww. terminie do dnia 24 marca br. do godziny 17:00.

Zgłoszenia pod nr tel.: 61 6682408 lub adres e-mail: malgorzata.sobczyk@barka.org.pl.

W programie szkolenia m.in.: 

  1. Sprzedaż
  2. Narzędzia do prowadzenia efektywnej sprzedaży.
  3. Profesjonalne postawy handlowe.
  4. Skuteczne zarządzanie procesem sprzedaży.
  5. Jak pozyskiwać nowych klientów – zasady standardowej obsługi klienta.
  6. Techniki i narzędzia skutecznego zdobywania nowych rynków.
  7. Metody budowania partnerskich relacji z klientem – narzędzia skutecznej komunikacji.
  8. Negocjacje
  9. Negocjacje cenowe. Systematyka, strategie prowadzenia, skuteczne techniki.
  10. Techniki wprowadzania ceny – jak mówimy o cenie. Kolejność przedstawiania opcji.
  11. Jak pokonać początkowy opór rozmówcy. Zabiegi redukujące wrażliwość kontrahenta na wysokość ceny.
  12. Argumentacja w rozmowie o cenach. Uzasadnianie wysokości ceny. Negocjowania ze słabszej pozycji.
  13. Techniki obrony przed wymówkami cenowymi.
  14. Rabaty i obniżki – jakie, komu i kiedy.