Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej prowadzone przez Fundację Pomocy Wzajemnej Barka ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pn. Metody badania rynku i satysfakcji klienta.

Szkolenie przeznaczone jest dla podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych mających siedzibę na terenie subregionu poznańskiego (m. Poznań, powiaty: poznański, obornicki, szamotulski, śremski, średzki).

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o jego ukończeniu. Dodatkowo zapewniamy również bufet kawowy oraz lunch.

Szkolenie odbędzie w siedzibie Fundacji Pomocy Wzajemnej Barka przy ul. Św. Wincentego 6/9 w Poznaniu 23 lipca br. (piątek) w godzinach 9:00 – 16:15.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. W celu rezerwacji miejsca dla Państwa organizacji, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie przyjęcia naszego zaproszenia poprzez wysłanie mailem informacji na adres malgorzata.sobczyk@barka.org.pl. W mailu należy podać nazwę organizacji społecznej oraz, imię i nazwisko i kontakt do przedstawiciela, który weźmie udział w szkoleniu.

Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 16.07.2021 r.

W razie pytań, prosimy o kontakt z Małgorzatą Sobczyk, tel.: 61 6682408, e-mail: malgorzata.sobczyk@barka.org.pl

Program szkolenia:

I Technik badania rynku:

  1. Badania ankietowe:
  • ankieta,
  • wywiad bezpośredni,
  • wywiad telefoniczny.

 

II Metody badania satysfakcji klienta

  1. Pojęcie satysfakcji klienta,
  2. Czynniki kształtujące satysfakcję klienta,
  3. Modele satysfakcji klienta,
  4. Satysfakcja klienta a jego lojalność,
  5. Modele badania satysfakcji klienta,
  6. Klasyczny model badania satysfakcji klienta – etapy,
  7. Podsumowanie badania: analiza, omówienie wyników, przekazanie informacji, monitorowanie skuteczności zmian.