Czy wiesz, co mówią o Twojej firmie klienci? Nie? To warto to sprawdzić, bo niezadowolony klient opowie o tym aż…10 osobom, czyli Twoim potencjalnym klientom. Podczas szkolenia dowiesz się także, jak przygotować i przeprowadzić badania rynku. Główny nacisk położony jest na badanie satysfakcji klienta, poznasz nisko kosztowe metody i narzędzia takiego badania, a nawet będziesz miała/ miał okazję przygotować ankietę badawczą. Warto badać zadowolenie klientów, ponieważ  jak pokazują badania pozyskanie nowego klienta może być od 5 do 25 razy droższe niż zatrzymanie przy sobie już istniejącego. Na tym szkoleniu tego właśnie się nauczysz.

Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej prowadzone przez Fundację Pomocy Wzajemnej Barka ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie on-line pt. Badanie rynku i satysfakcji klienta.

Szkolenie przeznaczone jest dla podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych mających siedzibę na terenie subregionu poznańskiego (m. Poznań, powiaty: poznański, obornicki, szamotulski, śremski, średzki).

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o jego ukończeniu.

Szkolenie odbędzie w trybie on-line 16 lutego br. (środa) w godzinach 9:00 – 16:15.

Bardzo proszę o potwierdzenie zainteresowania udziałem w szkoleniu w ww. terminie do dnia 9 lutego br. do godziny 12:00.

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W razie pytań prosimy o kontakt pod nr tel.: 61 6682408 lub adres e-mail: malgorzata.sobczyk@barka.org.pl

Program szkolenia obejmuje m.in.: 

I Techniki badania rynku:

  1. Badania ankietowe:
  • ankieta,
  • wywiad bezpośredni,
  • wywiad telefoniczny.

II Metody badania satysfakcji klienta

  1. Pojęcie satysfakcji klienta,
  2. Czynniki kształtujące satysfakcję klienta,
  3. Modele satysfakcji klienta,
  4. Satysfakcja klienta a jego lojalność,
  5. Modele badania satysfakcji klienta,
  6. Klasyczny model badania satysfakcji klienta – etapy,
  7. Podsumowanie badania: analiza, omówienie wyników, przekazanie informacji, monitorowanie skuteczności zmian.