Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej prowadzone przez Fundację Pomocy Wzajemnej Barka ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pn. Podstawy obsługi klienta.

Szkolenie przeznaczone jest dla podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych mających siedzibę na terenie subregionu poznańskiego (m. Poznań, powiaty: poznański, obornicki, szamotulski, śremski, średzki).

Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o jego ukończeniu. Dodatkowo zapewniamy również bufet kawowy oraz lunch.

Szkolenie odbędzie w siedzibie Fundacji Pomocy Wzajemnej Barka przy ul. Św. Wincentego 6/9 w Poznaniu 1 października br. (piątek) w godzinach 9:00 – 16:15.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. W celu rezerwacji miejsca dla Państwa organizacji, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie przyjęcia naszego zaproszenia poprzez wysłanie mailem informacji na adres malgorzata.sobczyk@barka.org.pl. W mailu należy podać nazwę organizacji społecznej oraz, imię i nazwisko i kontakt do przedstawiciela, który weźmie udział w szkoleniu.

Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 27.09.2021 r., godzina 12:00

 

Prosimy również o zgłoszenie zainteresowania ww. szkoleniem w innym terminie.

 

W razie pytań, prosimy o kontakt z Małgorzatą Sobczyk, tel.: 61 6682408, e-mail: malgorzata.sobczyk@barka.org.pl.

 

Program szkolenia:

 

  1. Komunikacja w kontakcie z klientami,
  2. Savoir Vivre obsługi klienta,
  3. Specyfika obsługi klienta przez telefon,
  4. Przygotowanie do rozmowy z klientem,
  5. Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych z klientem,
  6. Skuteczność w relacjach z klientem,
  7. Study case – praca na przykładach uczestników.